Pereiti prie pagrindinio turinio

Skundai

SKUNDAS

Net jei prekės defektai minimalūs, galite būti tikri, jog mes problemą spręsime nedelsiant ir ieškosime geriausio sprendimo jums. Mums svarbu nesklandumus išspręsti kaip galima greičiau, todėl galite nesijaudinti, kad laukti teks ilgiau nei būtina (paprastai viską išsprendžiame per keletą dienų).

Kokiais atvejais galiu pateikti skundą?

Esame atsakingi už prekių defektus, pasireiškusius pristatymo metu ir už defektus, išryškėjusius per 24 mėn. nuo pristatymo. Tačiau nesame atsakingi už naujus defektus ir pažeidimus, ypač jei jie atsirado dėl netinkamo prekės naudojimo ar vartojimo. Nesame atsakingi už naudotų produktų defektus, jei jie susiję su prekės naudojimu ar vartojimu. Taip pat neatsakome už jau naudotų (nenaujų) produktų defektus pristatymo metu. Jei prekė turi terminuotą galiojimo laiką, esame atsakingi už prekės tinkamumą naudoti visą numatytą laikotarpį.

Atkreipiame dėmesį, kad padidėjęs jautrumas ar alerginė reakcija įsigytam produktui savaime nereiškia prekės defekto. Nemokamų dovanų ar kitų nemokamai įgytų produktų, kurie nebuvo jūsų užsakymo dalis, defektai taip pat nėra pagrindas teikti skundą. Mūsų internetinėje svetainėje pateikiamos produktų nuotraukos yra iliustracinio pobūdžio ir nenusako produkto charakteristikos (pvz. tikroji pakuotė gali būti kitokia, nes ją pakeitė pats gamintojas).

Kokios mano teisės teikiant skundą?

Jei prekė turi defektų, kompensaciją jums galime pateikti apsipirkimo kupono pavidalu.

Taip pat turite teisę reikalauti, kad defektas būtų pašalintas pakeičiant arba remontuojant prekę.

Jei to padaryti neįmanoma arba finansiškai nepraktiška, turite teisę prašyti nuolaidos nuo kainos, kurią sumokėjote. Tokiu atveju prekę su defektu galite pasilikti, o mes jums kompensuosime dalį pirkinio kainos. Jei produktų pažeidimai esminiai, turite teisę atsisakyti pirkimo sutarties. Tokiu atveju prekes privalote grąžinti mums, o mes jums kompensuosime visą pirkinio kainą.

Kaip galiu pateikti skundą?

Jei nusprendėte pateikti skundą, susisiekite su mumis elektroninio pašto adresu [email protected] arba telefono numeriu +370 697 95 600, kad galėtume jums padėti. Nepamirškite kartu pridėti skundo formos, kurią rasite čia.

Informuosime jus apie skundo nagrinėjimo eigą, įskaitant skundo gavimą, priėmimą arba atmetimą. Informacija teikiama el. paštu arba tekstinėmis žinutėmis.  Su jumis taip pat galime susisiekti telefonu.

Jūsų skundą išnagrinėsime ir sprendimą priimsime nedelsdami. Skundo nagrinėjimas, įskaitant sprendimo radimą, netruks ilgiau nei 30 dienų. Priešingu atveju jūs turite teisę atsisakyti pirkimo sutarties. Kad sprendimas būtų priimtas laiku, reikalingas jūsų supratingumas ir bendradarbiavimas su mumis. Jei siunta atkeliavo pažeista arba siuntoje trūksta užsakytų prekių, rekomenduojame išsaugoti visas pakuotes bent 5 darbo dienas kaip įrodymą: defektų ir pažeidimų nuotraukos pagreitina pretenzijos sprendimo procedūrą.

Kontaktinė informacija

Mielai atsakysime į visus jūsų klausimus dėl skundų teikimo el. paštu [email protected] arba telefonu +370 697 95 600.

 

Turite klausimų? Susisiekite su mumis.








Pateikdami jūs sutinkate, kad Notino International Limited tvarkytų jūsų duomenis siekdama įvykdyti jūsų užklausą ir vadovaudamasi teisėtu interesu. Pagal privatumo politiką galite prieštarauti tokiam jūsų asmens duomenų naudojimui.