Pokario Vokietijoje maždaug 1956 m. vykusio „babyboom“ metu gimė ne tik daug kūdikių, bet ir prekių ženklas NUK. Maitinimas krūtimi tuo laikotarpiu nebuvo madingas, todėl dažniausiai kūdikiai buvo maitinami iš buteliuko. Odontologai – prof. dr. Baltersas ir dr. Mülleris pastebėjo, kad, skirtingai nei krūtimi žindomi kūdikiai, iš buteliuko maitinami vaikai dažnai turėdavo kalbos formavimosi ir dantų dygimo problemų. Būtent todėl šie odontologai sukūrė pirmąjį mamos spenelio formą atitinkantį asimetrišką žinduką, kuris netrukdo sveikam kūdikio burnos ertmės vystymuisi.
Pamažu prekių ženklo asortimentas plėtėsi ir jame atsirado anatominės formos čiulptukai, buteliukas NUK su prailgintu kakleliu ar pirmasis vienkartinis žindukas. Asortimentas bendradarbiaujant su ekspertais plečiamas iki šiol. NUK gaminių kokybę įrodo ir prestižinis Vokietijos apdovanojimas „Šimtmečio prekių ženklas“, kurį 2016 m. įmonė gavo čiulptukų kategorijoje.
Populiarūs NUK gaminiai yra ne tik apdovanojimus pelnę čiulptukai. Žindukai išlieka populiarūs dėl natūralios formos, kuri nekenkia natūraliam vaikų burnos vystymuisi. Šiandien NUK gaminių asortimentą papildo ir maisto šildytuvai, gartraukiai ar NUK silikoninės formelės, skirtos šaldymui. Visi šie gaminiai visuomet yra kuriami atsižvelgiant į mažųjų poreikius, sveikatą ir ateitį.
Žr. visą tekstą