Odos priežiūros ritualai

Ar jau esate suradę puikią veido odos priežiūros rutiną, tačiau to nepasakysite apie savo kūno priežiūrą? Laikas tai pakeisti! Pasirinkite tinkamas kūno priežiūros priemones ir laikykitės keleto pagrindinių taisyklių, kad galėtumėte sėkmingai įveikti celiulitą, atsikratytumėte nepageidaujamų kūno plaukų ar pasirūpintumėte savo sausa oda. Sužinokite pagrindinius kūno priežiūros elementus ir įtraukite juos į savo kasdienybę – jūsų oda švytės nuo galvos iki kojų.

Prausimasis po dušu

 

Daugeliui iš mūsų dušas yra kasdienybės dalis, bet ar esate tikri, kad prausiatės teisingai? Kad nepažeistumėte apsauginio odos sluoksnio prauskitės duše tik kartą per dieną drungnu (ne karštu) vandeniu ir neužtrukite duše ilgiau nei 5 minutes.

Pasirinkite dušo priemones pagal savo odos tipą. Sausai odai padės ją minkštinantis dušo aliejus, o jautriai odai itin tiks raminantys dušo kremai ir emulsijos. Ir nepamirškite naudoti specialaus gelio intymiai higienai.

Žr. visą tekstą slėpti tekstą

Kūno šveitiklis

 

Atsikratykite odos pleiskanojimo ir pagreitinkite jos regeneraciją! Jūsų kūno priežiūros rutinos metu naudokite šveitiklį, kuris pašalins negyvas odos ląsteles.

Naudokite šveitiklį maždaug vieną ar du kartus per savaitę. Užtepkite kūno šveitiklį ant odos ir sukamaisiais judesiais pamasažuokite odą jos pernelyg nespausdami, o tuomet gerai nuplaukite.

Žr. visą tekstą slėpti tekstą

Depiliacija ir epiliacija

 

Ar žinote skirtumą tarp depiliacijos ir epiliacijos, ir kurią iš šių procedūrų pasirinkti? Depiliacija pašalina tik paviršinę plaukų dalį, ji yra neskausminga ir trunka neilgai. Tai galima padaryti skutimosi peiliuku arba naudojant plaukų šalinimo kremą.

Epiliacija pašalina plaukus kartu su šaknimis ir jūsų oda lieka lygi daug ilgiau. Plaukus galite pašalinti įprastu epiliatoriumi, vašku ar cukrumi. Arba investuokite į IPL epiliatorių, kuris neskausmingai pašalins jūsų kūno plaukus daugeliui savaičių.

Žr. visą tekstą slėpti tekstą

Kūno priežiūra

Ar girdėjote apie 3 minučių taisyklę? Ji teigia kad per pirmąsias tris minutes pasitepę kūno kremu padėsite savo odai įsisavinti daugiausiai maistinių medžiagų ir ji ilgiau išliks švelni. Tikriausiai nereikia priminti, kad tinkamas odos drėkinimas yra pagrindinis veiksnys, apsaugantis odą nuo išorinių veiksnių.

Jūsų kūno priežiūros priemonės turi atitikti jūsų odos tipą. Sausai odai itin tiks riebus kūno sviestas ar aliejus, jautriai odai pagelbės švelnūs kūno losjonai, o riebiai odai reikia lengvų produktų su nekomedogeninėmis formulėmis.

Žr. visą tekstą slėpti tekstą

Prieš strijas ir celiulitą

Jei nešveičiate, nemasažuojate ir nedrėkina savo odos, nenuostabu, kad susiduriate su celiulitu ir strijomis ant sėdmenų ir šlaunų. Atminkite, kad lengviau yra išvengti nereikalingų įdubimų ir randų nei juos gydyti.

Jei jau turite strijų ir celiulito, turėtumėte kuo greičiau susirasti specializuotų kosmetikos priemonių. Celiulito kremai su kofeinu ar aitriosiomis paprikomis pagerina kraujotaką ir padeda ištirpinti riebalų ląsteles, o aliejai nuo strijų regeneruoja odą ir sumažina randų matomumą.

Žr. visą tekstą slėpti tekstą

Apsauga nuo prakaitavimo

Norite užkirsti kelią nemaloniam kvapui ar sumažinti prakaitavimą? Dezodorantas užtikrins puikų kvapą, o antiperspirantas neleis jums suprakaituoti ir pažastys liks sausos. Galite naudoti abu arba išbandyti produktą „du viename“.

Tepkite antiperspirantą ar dezodorantą ant švarios odos, geriausia – iškart po dušo. Jei norite mėgautis nuostabiu kvapu visą dieną, turėkite dezodorantą su savimi ir prireikus panaudokite jį dar kartą.

Žr. visą tekstą slėpti tekstą

Apsauga nuo saulės

Nejaugi manėte, kad saugoti odą nuo kenksmingų saulės spindulių reikia tik atostogų metu? Netiesa! Rūpinkitės savo oda ir užkirskite kelią neigiamam UV šviesos poveikiui kiekvieną kartą, kai išeinate į lauką, net kai dangus yra apsiniaukęs. Tai apsaugos jūsų odą nuo ankstyvo senėjimo ir senatvinių dėmių atsiradimo.

Apsaugos nuo saulės priemonės turi atitikti jūsų fototipą ir saulės spindulių intensyvumą. Nepamirškite pasitepti priemonėmis bent 30 minučių prieš išeidami iš namų!

Žr. visą tekstą slėpti tekstą