Šie kvepalai savo prabanga, rafinuotumu ir elegancija prilygsta papuošalams ar prabangiems rankiniams laikrodžiams. Prestižinis prekių ženklas Chopard į vyriškų bei moteriškų kvepalų pasaulį įnešė šveicarišką kokybę bei tradiciją. Šeimos verslas, pradėtas nuo papuošalų bei laikrodžių, savo prigimties neatsisako: kiekvienas kvepalų buteliukas yra tarsi išskirtinis kvapnus brangakmenis, kuris papuoš tiek Jus, tiek ir Jūsų naktinį stalelį.
Chopard ženklo atsiradimas siejamas su 1860 m., kai šveicaras laikrodininkas Louis-Ulysse Chopard pradėjo gaminti itin tiksliai einančius kišeninius laikrodžius. 1960 m. jo anūkas Paul-André Chopard įmonę pardavė vokiečių juvelyrui Karlui Scheufele III, kuris kartu su savo šeima ženklą išpopuliarino. Jo dukra Caroline Scheufele 1986 metais nusprendė apjungti brangakmenius su kvepalais – taip pasaulį išvydo Chopard Happy Diamonds kvepalai, atspindintys deimantą 18 karatų aukse. Po šio debiuto kvepalų parfumerijos pasaulyje buvo sukurta nemažai kitų išskirtinių kvepalų.
Tarp visame pasaulyje žinomų kvapų netrūksta moteriško parfumuoto vandens Chopard Casmir, kuris 1992 m. papildė papuošalų liniją tokiu pačiu pavadinimu. Didelio populiarumo taip pat sulaukė kvepalai Chopard Wish, elegantiškame, šlifuotą deimantą primenančiame buteliuke. Vyriškus kvepalai Chopard Mille Miglia įkvėpė vienos iš tradiciškiausių lenktynių, kuriose varžosi klasikiniai bei vintažiniai automobiliai. Nuo 1998 m. Chopard pamėgo Kanų festivalio žvaigždės. Pasipuošę tokiais kvapniais brangakmeniais kaip vyriški kvepalai Chopard Oud Malaki ir moteriški kvepalai Chopard Love Chopard, Chopard Brilliant Wish arba Chopard Happy Spirit pasijusite lyg žengdami raudonuoju Kanų kilimu.
Žr. visą tekstą