Nina Ricci

Apie prekės ženklą Nina Ricci

 Mados dizainerė Nina Ricci savo kūriniuose atspindėjo moteriškumo, kilnumo ir paprastumo elementus. Jos aukštosios mados namai Paryžiaus gatves puošia nuo 1932 metų, o puikius kirpimus ir pasirinktas medžiagas puošia paryžietės. Dizainerė ir jos sūnus netrukus išplėtė mados kolekciją Nina Ricci kvepalais, kurie iki šiol yra neatsiejama šio prancūziško prekės ženklo dalis.

Pirmieji Nina Ricci Coeur Joie kvepalai buvo sukurti 1946 metais, o antrasis L'Air du Temps aromatas atlaikė laiko ir mados išbandymus nuo 1948 metų. Esmė, paslėpta garsiame buteliuke, vainikuotame krištoliniu balandžiu, įkūnijanti meilę ir laisvę, tapo ikoniniais prekės ženklo kvepalais. Jų populiarumas padėjo sustiprinti tarptautinę mados namų sėkmę, ir iki šiol Nina Ricci yra begalinis viso savo kūrybos ir kitų kvepalų įkvėpimo šaltinis.

Žr. visą tekstą slėpti tekstą