




Aprašymas Valentino Born In Roma Yellow Dream Uomo
Galvos nata Viršutinės natos jaučiamos vos pasipurškus kvepalais ir leidžia susidaryti pirmąjį įspūdį apie kvepalus. Nors jų kvapas intensyvus, jis juntamas neilgai. | italiniai mandarinai, žaliosios citrinos, ananasai |
Širdies nata Vidurinės natos laikomos kvapų širdimi, kuri atsiskleidžia praėjus kelioms minutėms ir išsisklaidžius viršutinėms natoms. Šis aromatas įprastai juntamas 2–3 valandas. | levandos, Pelargonijos, imbieriniai meduoliai |
Bazinė nata Bazinės natos – baigiamasis ir dažnai ilgiausiai ant odos išliekantis kvepalų aromatas. Šis kvapas gali lydėti jus nuo 4 valandų ir galbūt visą dieną. | vanilė, gintaras, kedro mediena |
Kvepalų kategorija | rytietiški, aštrus |
Toks pat spinduliuojantis lyg Romos gatvės, kuomet saulė pakyla virš horizonto, bus ir jūsų atvykimas, kad ir kur bepasirodytumėte. Tualetinis vanduo vyrams Valentino Uomo Born In Roma Yellow Dream suteikia vidinės energijos bei ryžto ir jūsų neįmanoma nepastebėti.
- rytietiškas kvapas su prieskonių ir medienos tonais
- pristatytas kartu su moteriškuoju kvapiuoju vandeniu Valentino
- kvepalų veidu tapo topmodelio Gigi Hadid brolis Anwaras Hadidas
Kvapo kompozicija:
Jūsų pojūčius vos pasikvėpinus užvaldo italinių mandarinų aromatas. Prie jo prisijungia gaivinančios meksikietiškos citrinos ir ananasai, kurie tiesiog spinduliuoja optimizmu. Kiek vėliau aromatą papildo levandų ir pelargonijų kvapas bei cinamonas, kardamonas, muskato riešutai bei dūminiai rytietiški tonai. Ilgiausiai ant odos išlieka vanilės, ambros ir medienos tonai su puikiaisiais kedrais, kurie padaro šį aromatą išties jausmingu ir nepamirštamu.
Kvapo istorija:
Įkvėpimo sukurti aromatą Valentino Uomo Born In Roma Yellow Dream parfumeriams Julie Macé ir Violaine Colas suteikė ypatinga Romos šviesa, kuri įkūnija šiame energija kunkuliuojančiame mieste gimusių vyrų energiją. Aromatas šlovina geltoną – tipišką Romai – spalvą.
Buteliukas papuoštas fluorescencinėmis spalvomis ir kniedėmis. Legendinį prekių ženklo Valentino simbolį įkvėpė Italijos šventyklos, o vėliau jis pradėtas naudoti ir ant odinių aksesuarų. Šie jausmingam tualetiniam vandeniui suteikia šiuolaikiškumo ir šiek tiek maištingumo.