Rabanne kvepalai sukurti remiantis prabangos, kokybės ir rafinuotos ekstravagancijos idėja. Šios aromatingos kompozicijos, supilstytos į unikalius išskirtinio dizaino buteliukus, yra tokios pat neįprastos, kaip ir dizainerio, davusio joms savo vardą, gyvenimas ir kūryba.
Rabanne – tai pseudonimas, kuriuo išgarsėjo Francisco Rabaneda Cuervo. Šis ispanų dizaineris užaugo Prancūzijoje, kur dirbo keliuose Paryžiaus mados namuose, kol 1966 m. įkūrė savo prekės ženklą. Jo eklektiški modeliai iš neįprastų medžiagų greitai ėmė traukti dėmesį ir pelnė prekės ženklui pasaulinį pripažinimą.
Pirmieji Rabanne kvepalai buvo pristatyti tik po trejų metų pertraukos, po to sekė tuzinai kvepalų moterims ir vyrams. Prie pradinių gėlių kompozicijų vėliau prisijungė medžio ir prieskonių ingredientai, suteikę prekės ženklui charakteringą seksualumą. Rabanne 1 Million yra puikus šios savybės pavyzdys ir tikra šiuolaikinė klasika.
Ryškią naująją erą Paco Rabanne pasitinka sutrumpintu pavadinimu – Rabanne
Artėjant savo 60-mečiui, legendiniai mados ir kvepalų namai Paco Rabanne pradeda permainų kupiną kelionę ir sutrumpina prekių ženklo pavadinimą tiesiog į Rabanne. Šios permainos namams simbolizuoja svarbią, nuostabų augimo dešimtmetį žyminčią akimirką ir pranašauja ateitį, kuomet madą ir grožį apjungs vienas unikalų gyvenimo būdą įkūnijantis prekių ženklas. Įkvėpimo naujam ir drąsiam tipografiniam sprendimui semtasi iš mados ir kvepalų namų archyvų, ypač iš 1969 m. pristatytų pirmųjų kvepalų Calandre. Šis pažangus sprendimas atspindi racionalesnį ir globalesnį požiūrį, kuriuo Rabanne įsipareigoja pradėti naują kūrybiškumo ir inovacijų kupiną erą.