Natūralūs ingredientai, aplinkosauga ir meilė odos priežiūrai. Tai yra Prancūzijos kosmetikos prekės ženklas „Clarins“, kuris savo gaminiuose naudoja daugiau nei 250 įvairių augalų ekstraktų. Visi jie kruopščiai parenkami pagal jų veiksmingumą, o kiekvienas iš jų gaunamas maksimaliai tausojant gamtą.
„Clarins“ prekės ženklo istorija prasideda 1954 metais, kai Jacques Courtin-Clarins atidarė savo pirmąjį „Clarins“ institutą. Prekės ženklo įkūrėjas tikėjo, kad sėkmė ir laimė yra neatsiejamai susijusios su grožiu. Tuo metu tai buvo drąsus teiginys, tačiau labai greitai jį priėmė moterys, ir prekės ženklo populiarumas pradėjo augti.
Šiandien „Clarins“ laboratorijų mokslininkai laikomi odos priežiūros pionieriais ir gali didžiuotis daugybe revoliucinių receptų, neturinčių konkurencijos kosmetikos pramonėje. Populiariausi šios prancūzų prekės ženklo produktai yra „Clarins Double Serum“ — intensyvus anti-aging serumas, „Clarins Skin Illusion“ — pudros makiažas ir žinomas drėkinamasis kremas „Clarins Hydra-Essentiel“. O moterų rankinėse visame pasaulyje galite rasti mėgstamą „Clarins“ lūpų aliejų. Įsitikinkite patys prancūziškos kosmetikos kokybe!
Žr. visą tekstą