Nouba
Itališka dekoratyvinė kosmetika Nouba griauna mitus. Ji šlovina nekonvencionalių, stereotipams nepasiduodančių ir drąsių moterų grožį. Šio prekių ženklo misija paskatinti moteris drąsiai keliauti savo individualumo ir autentiško grožio link. Būdas tai pasiekti – derinti spalvas ir kontrastus bei rinktis kokybę. Nouba teigimu, makiažas tėra įrankis, o vienas ir tas pats asmuo gali būti ir mūza, ir menininku.
Prekių ženklą Nouba 1978 m. po požiūrį į gyvenimą pakeitusios kelionės į Afriką įkūrė italų vizažistė Rosy Armanini. Moterį įkvėpė Sudano gentyje Nuba populiarios spalvos ir ji nusprendė paeksperimentuoti pati maišydama medžiagas bei pigmentus. 2015 m. į Nouba kolektyvą įsiliejo ir farmacininkė bei kosmetikos mokslų srities specialistė Andrea Brambilla, kuri ir toliau ieško naujų būdų ir išskirtinių produktų, kad padėtų šiam prekių ženklų pasiekti užsibrėžtų tikslų.
Šiandien šio prekių ženklo kosmetikos priemonių galite įsigyti jau daugiau nei 44 šalyse visame pasaulyje. Iš daugiausia apdovanojimų pelniusių priemonių paminėtini skysti lūpų dažai Nouba Millebaci, kuriais moterys dažosi jau daugiau nei 23 metus. Taip pat verta išbandyti ir tobulai pigmentuotą lūpų balzamą. Nouba didžiuojasi ir išskirtinės kokybės makiažo priemonėmis. Ši itališko žavesio kupina kosmetika įtikina, kad galima būti tuo, kuo tik nori. Savaip atskleiskite savo moteriškumą ir kontrastus: drąsumą, elegantiškumą, maištingumą, pedantiškumą, laisvumą, paslaptingumą. Grožis atsispindi ne išorėje. Grožis slypi viduje.
Žr. visą tekstą