Neutrogena jau beveik šimtmetį siūlo efektyvias odos priežiūros priemones. Prekės ženklo istorija prasidėjo 1930 m., kai Manny Stolaroff pradėjo tiekti savo kurtus produktus grožio salonams. Įmonės proveržis įvyko 1954 m., kai buvo atrastas muilo, kurį pagamino asmeninio Napoleono gydytojo anūkas, receptas. Šis muilas nedirgino odos ir buvo lengvai nuplaunamas. Stolaroffas juo susižavėjo šiuo muilu, kad pradėjo jį platinti pavadindamas Neutrogena.
Šis žingsnis buvo didžiulė sėkmė. Septintajame dešimtmetyje įkuriama korporacija Neutrogena. Kitas svarbus žingsnis prekės ženklo kelyje buvo Norwegian Formula – unikalaus ingredientų mišinio, skirto atšiauriomis klimato sąlygomis gyvenančiųjų odos reikmėms patenkinti, patentavimas.
Žymiausi prekės ženklo produktai apima ne tik Neutrogena Visably Renew kolekciją, pagrįstą norvegiška formule, bet ir Neutrogena Visably Clear produktų liniją bei Neutrogena rankų kremus. Pasitelkus veikliąsias medžiagas ir bendradarbiaujant su pasaulyje pirmaujančiais dermatologais gimsta produktai, kurie puikiai atliepia odos poreikius ir užtikrina veiksmingą jos priežiūrą.
Žr. visą tekstą