#TRENDING
Žr. visą tekstą
Profesionalus M·A·C makiažas daugelį metų diktuoja tendencijas iš mados šou užkulisių. Šio prekių ženklo priemones naudoja garsių atlikėjų stilistai, mados dizaineriai ir popkultūros ikonos, o jo šūkis – „Mums nesvarbus nei amžius, nei rasė, nei lytis“. Nenuostabu, kad milijonams žmonių tai tapo daugiau nei grožio priemonių prekių ženklu.
Bendrovė „Make-up Art Cosmetics“ buvo įkurta Toronte, Kanadoje, reaguojant į kokybiško makiažo trūkumą rinkoje. Makiažo meistras ir fotografas Frank‘as Toskan‘as kartu su kirpėju Frank‘u Angelo sukūrė savo makiažo gaminių liniją, kuri atitiko korekcinio ir meninio makiažo standartus ir grožio pramonėje sukėlė tikrą ažiotažą.
Ypač platus makiažo priemonių asortimentas, kur žavesys ir elegancija derinama su gatvės stiliumi ir praktiškumu, vietoje įprastų pardavėjų dirbantys profesionalūs makiažo meistrai ir šiek tiek maištingos dvasios – būtent tuo MAC grožio priemonės išlieka unikalios ir populiarios. Šiuo metu bendrovė veikia 90-yje šalių ir siūlo 50 skirtingų gaminių linijų.
Žr. visą tekstą