



Aprašymas Shiseido Ginza
Galvos nata Viršutinės natos jaučiamos vos pasipurškus kvepalais ir leidžia susidaryti pirmąjį įspūdį apie kvepalus. Nors jų kvapas intensyvus, jis juntamas neilgai. | granatai, rožiniai pipirai |
Širdies nata Vidurinės natos laikomos kvapų širdimi, kuri atsiskleidžia praėjus kelioms minutėms ir išsisklaidžius viršutinėms natoms. Šis aromatas įprastai juntamas 2–3 valandas. | magnolijos, frezijos, jazminai, orchidėjos |
Bazinė nata Bazinės natos – baigiamasis ir dažnai ilgiausiai ant odos išliekantis kvepalų aromatas. Šis kvapas gali lydėti jus nuo 4 valandų ir galbūt visą dieną. | bukasis puskiparisis, pačiuliai |
Kvepalų kategorija | gėlių |
Priimkite kvapiojo vandens moterims Shiseido Ginza iššūkį, kuris skatina moteris atsiskleisti ir parodyti visas moteriškumo puses. Jis padės sujungti jumyse slypinčius kontrastus ir išryškins jumyse glūdinčią galią.
- gėlių bei šipro aromatų derinys
- pristatytas rinkoje 2021 m.
- aromatą papildo to paties pavadinimo kvapioji kosmetika
Kvapo kompozicija:
Pirmiausia juntamas granatų ir rausvųjų pipirų derinys. Po kurio laiko išryškėja magnolijos lapų, frezijų ir japoniškų orchidėjų aromatas. Kvapo kompozicijos pagrindą sudaro bukasis puskiparisis (hinoki), santalas ir pačiuliai – harmoningas jų derinys suteikia malonią juslinę patirtį iki paskutinės akimirkos.
Kvapo istorija:
„Neturiu jokių magiškų galių. Mano galia yra mano asmenybė“. Tai yra dažnas samurajų devizas ir idėja, kurią įkūnija aromatas Shiseido Ginza. Jis pavadintas Ginzos rajono vardu – šis rajonas Tokijuje yra gyvybingiausias ir kosmopolitiškiausias. Čia atsirado prekių ženklas Shiseido.
Kvepalų buteliukas nurodo į samurajus. Tiksliau į jų tipišką atributą – durklą. Šis yra tarsi įsmeigtas į rožinio kvapiojo vandens jūrą. Aromatas simbolizuoja ne tik šį samurajų ginklą, bet ir vidinę jėgą, slypinčią kiekvienoje moteryje. Buteliuko dizainą sukūrė Constance Guisset.